Destination Världen♥

 
Yayyy♥♥ NU äre ju så att JAG har faktiskt installerat Destination världen nu! OCH!!!! Åkt till Al Simhara♥ (Egypten) Sen åkte jag till Frankrike också! KOmmer inte ihåg namnet på staden! Men idag ska de allt åkas till Kina ♥♥♥ Jag har hörrt att MÅNGAS!!!!!!!!!! Favorit land på Destination världen är Kina! Men sen ska jag åka och köpa fler spel♥ Vilket jag ÄLSKAR!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥ Då tänkte jag köpa:



              • Årstider♥
              • Universitetsliv♥

Domma är mia favoriter! Och jag LÄNGTAR tills jag ska köpa dom! Men grejen är att jag fick installera bort Husdjur för att kunna köra destination! :-( Men aja! De va mycket mycket roligare med Destination än med husdjur! ♥♥♥

Okej lite blider nu!
THIHIHIHIIII! Min nya sims Lisana (kommer ej ihåg efternamn! Dum jag är!) Träffade sin nya kärlek i Al Simhara ♥ Va roligt♥♥
Lite prat i Telefonen skadar ju inte? Nedå kom igen nu Gör något roligt!
Då bär det av mot Frankrike med Daniella Siljan!♥♥
Ja! Leka lite med spegeln i Frankrike♥ Vilken bra start!♥
 
Ja nu har jag ju  fler bilder men ska spela nu INTE göra en stor bildbomb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0