Hejja hejja mig♥♥

Japp! Hej på er♥ NU är de så att jag installerar Destinationsvärlden♥♥♥ Den och Årstider ville jag ha mest! Men de fick bli den da! Den är NÄSTAN klar! Bara lite till! Min dator segade upp sig lite nu när Skivan va i >.< vilket jag INTE gillar! men de är säkert så eftersom jag har en så dålig ICKE spel Dator! ;-( Aja! Fick bara tt spel sen många anda grejer juue ♥ jag fick t.ex. ny hörlurar! Dom va gröna♥♥ Perfekta♥ Okej nu va de klart så ska jag spela dåååee!!!!!!♥♥ Förresten jag kommer va bort TYP HELA dagen idag med tre av mina kompisar! Sen ska en av mina kompisar sova över♥ så förvänta er inte mycket uppdatering!♥ Men lite fotton kommer imorgon säkert! Om de ej blir en 3 dagars variant igen :/ Alltså då sover vi över tre dagar! De gjorde vi senast men aja♥ ses sen! 
 
 
VIKTIGT NUEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ATT INTE FÖRVÄNTA SIG UPPDATERING FÖRENS TRE DAGAR! OM JAG INTE FÅR IN EN NY BLOGARE♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0