HUSDJUR ÄGER♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

OKEJ LYSSNA PÅ RURIKEN SÅ FATTAR NI VAD JAG VILL SÄGA♥
 

JAG BA ÄLSKAR HUSDJUR NU♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
MAN FÅR SKIT SÖTA KLÄDER!♥ Vilket jag uppskattar mycket! Eftersom jag aldrig gör killsimmar själv för jag har typ inget CC till dom! Men nuså! Nu är de jätte söta kläder till dom♥♥♥ Ska spela lite sen! Men nu!! Så ska ni få se på lite av mitt  spelande som raderades TYVÄRR!♥ Ska börja med en historia om en sim imorgon! För då får jag FÖRHOPPNINGSVIS fler spel♥ Det är ej säkert♥ Men om jag får de vill jag helst ha Årstider och Destinationsvärlden! För då när de blir vinter ska jag åka till.... KINA!!!!!!!!!♥ Om man kan spela båda samtidigt!♥
Men min mobil dog nyss x_x♥ Den ladda ur >.< Dumma mig som glömde ladda! Men jauuwww....  och ja har fått min blogg stakstik(stavnng) och de är 71 sido visningar!
 se! Okej nu min finaste sång juuuee ♥
 
 
Vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar mig i förskott idag♥ Med blommer och blad vi firar denna dag! Ja vi gratulerar mig i förskott idaaaaaag.........................!♥
 
Hihiiii.... Jag kom på den i skolan någon gång! Men min kompis sa att hon hittat på den men de va JAG som gjorde de!♥♥♥Lite country bilder liksom O_O
Äre gott!? Detta är min sim... Alice Roose♥
Jag ville ge henne lite roliga egenskaper som jag ej kommer ihåg nu♥♥
Men GALEN va med i dom tror jag!♥♥♥
Hon adopterade en söt liten hund som fick heta Noah♥
Det var en byracka♥,..,♥
En gnagare också såklart!
hon tittade lite på en ödla innan hon fångade den!
 
4 bilder räcker väl för nu?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0