Ikon♥

Hej! ♥ Jo nu har jag lagt in en liten ikon vid fliken/Browsern så att det inte är den där ikonen där det står "blo"
Utan nu står det en kanin med gröna öron och dansar typ men jag ska förklara hur man gör!
 
Klicka HÄR♥ för att komma till en sida med animationer och ikoner Bläddra ner lite så hittar du dom<!!
 
När du valt en så höger klickar du på den! Där kommer de upp lite olika alternativ vad du kan göra! Men jag kopierade bildwebadress♥ Gå sedan till Design och Kodmallar! Om du vill ha den figuren JAG valde så ska du kopera detta här under:
 
<link rel="shortcut icon" href=" http://bloggstyle.se/images/2010/856349shdwuove1r_77875523.gif ">
 
eller så ska du ha den här om du inte vill ha den och någon annan ist
 
<link rel="shortcut icon" href=" DIN LÄNK HÄR ">
 
där det är Fet text ska du ta bort och lägga in din länk! Lägg in länkarna på varje sida! Bakom <head> <link rel="shortcut icon" href=" http://bloggstyle.se/images/2010/856349shdwuove1r_77875523.gif ">
 
 
Så ska de va typ.. sedan får du spara och se om du gjort rätt! såhär ska de se ut:
 
Så! Sen så ser ni efter Head! där står de! 
 
Men ja de var allt för mig! Plus en liten video med min dansande kanin hihi ♥
Eller... .jag fick inte in den men ska föröka få in den i nästa inlägg!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0