♥Övernaturligt♥

Tja! Tjo! hej!
 
Nu har de vart en fin liten Shopping tur! Jag och pappa handlade:
 
 
  1. Sims 3 Öernaturligt♥(Till mig då!)
  2. Högtalare till TVn!
  3. En riskockare till Mamma så hon inte blev arg på pappa att han köpte högtalarna!♥
Jag ville faktiskt ha andra sims 3 pack! Men dom va för dyra på Mediamarkt! Och fanns ej på Elgiganten! Men tänkte beställa några från Cdon! Typ.....
 
  • Universitetsliv-♥
  • Årstider♥
  • Semster Paradis♥
  • Levla livet♥

Och många MÅNGA fler!
Ja men nu är installationen för Övernaturligt Halvvägs! YAYY!!!!!!!! Jag försökte att installera den förur(Men hittade inte fönstret med saken så man installerar den)! Men nu  funkar det juuee!!!!!!!! AJA! Säg mig lycka till i Övernaturlighetens värld!♥ Fast nu ska jag registrera det på Thesims3.com! Hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0