♥Sim - Lucie Chuang♥

Okej nu har jag gjort en ny sim! Som jag blev toppen nöjd med♥♥ Hon heter Lucie Chuang och här är hon:
 
Men Henne ska jag skriva om! Alltså den där historien jag pratade om i något inlägg!
Hon fick väldigt vit hy! Med det var för att jag gillar simmar med vita hyer♥

Om ni vill ladda enr henne så ska jag fixa det! Några spel har ej köpts än♥ Fast jag kanske inte åker jut idag! Kanske imorgon! HAHA just nu just just nu fick jag min MÅNADSPENG♥♥ Pääännngggarrr♥♥♥♥♥♥♥ Okej jag har blivit besatt av att skriva hjärtan! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Okej men alltså! Ja de jag hade att säga! FAST  nu en fråga till MIG!
 
 
SÄG VAD SOM ÄR BÄST MED DESTINATIONS VÄRLDEN?♥
 
SVAR:  Okej nu blire lite svårt! Men de som är bäst är nog att man kan köpa kamror i Andra länder och att man helt enkelt kan åka till andra länder! Eller 3 andra länder! Men dom som finns är perfekta♥♥
 
Ja de var allt jag hade att säga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0