Välkommen till min nya blogg!

Ja! Hej! Välkommen till Goal Simmer♥ Eller på svenska♥ Mål Simmer! Jag döpte den till Goal Simmer för att mitt mål med hela bloggen är att kunna få upp den på en topp lista! att den blir stor! Jag jobbar jätte hårt med Designen även om det inte syns jätte mycket! Men iaf! Vi söker nya bloggare!!! Näsa inlägg kommer handla om det! Men lite bilder från mitt spelande! Och ja...!!

Där skulle min sim precis kyssa Någon som hette Yumi! HIHI (Kommer ej ihåg namnet på min egen sim....)
Här sitter min sim Daniella Siljan och pratar med en väldigt snäll kille som hon bjöd hem från parken! ♥
Här är mitt spel med en PGC! Som jag ej lägger ut på någon blogg men... ja.. och Familjen heter Allen! Ni ser en liten kille som åldras! Han blev ett barn då! Det var Hampus! Mamman bär på Evelina! Sen sitter en och skriker vet ej vem det är! Men iaf så är dom inte så små längre! Dom är i tonåren och så! Det konstiga är att Föräldrarna inte åldras! typ aldrig!
Här kan ni se när Daniella skriver på datorn i Pyamas! ♥
Min senaste sim! Melissa Raye♥ och ja!! Men jag byggde ett fint litet hus glömde att spara sen så stängdes datorn av när jag spelade med henne! Så typiskt! men iaf så kan ni se henne på headern!
Okej! Nu tror jag nog att ni skrattar! För såhär går de om en Ungdom/Vuxen får en barn pose! Varnar er liksom!
Ja nu kom ju en bild på när dom pussades♥_♥ Så söta dom är! En med grått hår med en ungdom! Så Gulligt ♥..♥ Skulle vela äta upp dom!
Okej!! Den där bilden var ju lite Failad när jag ställde Pose playern brevid henne och tog kort! Asså äre bara jag som typ har 10000000000000 poser på min pose player?
Sen så ser man en söt liten filur i sin spjäl säng! Men nu var det
inte många bilder kvar! Iaf inte många som var bra!  ♥ Men ni får ha det så bra så ska jag försöka fixa designen nu da! ♥ Fast först ska jag berätta lite om mig!
Jo jag heter Jessica! Jag älskar the sims 3! Min ålder säger jag ej! Jag kanske är lite konstig som startar en blogg om jag bara har grundspelet och husdjur! Men jag fyller iaf å den 8:de augusti! Om 3 dagar alltså! Då får jag förhoppningsvis fler spel! Som Expansionspaket, prylpaket... ja sånna saker! På Thesims3.com heter jag Pandan8899 Jag har the sims 1! Och det spelar jag när jag installerar saker på min dator som tar lång tid! Då spelar jag ju på en annan! Jag har Instagram! Men tänker tyvärr INTE  dela den med bloggen!♥ Om jag får en ny mobil Kanske de blir en Simstagram!? O_O Men läs nästa inlägg så får du veta mer om sökande till bloggen! ♥
 
 
^^ -♥Jessica♥- ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0